Hoe nu verder?
Wanneer je een item wilt huren voor een bepaalde datum, kies dan de artikelen en gooi ze in je winkelmandje. Op de pagina waar je je bestelling dient te bevestigen vink je het vakje: "betalen bij afhalen" aan. ( Helaas is er in ons systeem nog geen andere mogelijkheid beschikbaar) en daarna vermeld je in het kader "eventuele opmerkingen" om welke datum het gaat. Ik neem dan zo spoedig mogelijk, via de mail, contact met je op.

Als je dit té lastig vindt, kun je ook via via deze link een  mail sturen: saskia@beaudeco-art.nl
(klik op de link en je krijgt vanzelf een offerteaanvraag welke je in kunt vullen)

De offerte is geheel vrijblijvend en blijft 7 dagen geldig. Wanneer wij eventueel een aanvraag voor diezelfde periode ontvangen nemen wij even contact met je op.
 Combineer je het huren van items met een stylingsopdracht van Beaudeco, dan krijg je 10 % korting op de huurprijs van de te huren items!

Wat is precies de verhuurperiode?
De verhuurperiode bedraagt standaard 3 dagen en dat is omdat wij je de tijd willen gunnen om het artikel op te halen, op het gemak op te bouwen en de dag erna weer schoon terug te brengen. Dus eigenlijk 3 dagen voor de prijs van 1 !
Wanneer de gehuurde items niet de volgende dag retour komen, dan rekenen wij 30 % extra op de totaalprijs. Wil je direct al langer huren?, dan rekenen wij 25 % per dag, maar neemt dit dan mee in de offerteaanvraag. 

Offerte is akkoord en nu?
Wanneer je akkoord gaat met de offerte dan vragen wij je z.s.m. de reservering definitief te maken d.m.v. een mail retour te sturen met de getekende offerte.
Je krijgt dan van ons een factuur met de aanbetaling van 50 % van het totaalbedrag en wanneer je deze binnen 14 dagen overmaakt is de reservering definitief! Zo ben je er zeker van dat je op de gewenste datum alle gewenste items hebt staan!
4 weken voor de vastgelegde verhuurdatum ontvang je van ons een factuur met de resterende 50% van het totaalbedrag. Betaal deze ook 14 dagen vóór de verhuurdatum en je kunt je gaan verheugen op de mooie items die nét dat extra tintje geven aan je styling van je feest, bruiloft, opening etc...

Helaas moeten wij je mededelen dat wanneer je niet binnen de gestelde termijn betaald hebt wij niet "leveren".

Het ophalen en retour brengen
De gehuurde items kunnen tussen 10.00 - 18.00 u opgehaald en retour gebracht worden. Kom je van ver of kán het écht niet anders, neem dan even contact met ons op, dan kijken wij of er "een mouw aan te passen" valt.

Het wijzigen of annuleren van een verhuurovereenkomst ná akkoord:
Soms gebeuren er dingen in het leven waardoor je je overeenkomst wilt veranderen. Uiteraard willen wij je graag ter wille zijn, maar ook wij moeten ergens grenzen trekken. Mits mogelijk( binnen een redelijke termijn) kunnen wij je overeenkomst aanpassen, maar soms kunnen wij het bedrag niet geheel terug storten. Ook is het zo dat hoe dichter bij de verhuurdatum komt, het des te lastiger is om de overeenkomst te ontbinden of aan te passen.

Wij hebben uiteraard speciaal voor jou het artikel gereserveerd daarom zijn wij, bij annulering, genoodzaakt kosten in rekening te brengen. Wij rekenen als volgt:
Annulering tot 4 weken voor 'levering': -15 % van het offertebedrag.
Annulering in de 3e week voor 'levering': -30 % van het offertebedrag. 
Annulering in de 2e week voor 'levering': -50 % van het offertebedrag.
Annulering in de laatste week voor 'levering': - 70 % van het offertebedrag.

Borg:
Er kan altijd iets gebeuren met het door jouw gehuurde item, daarom moeten wij ook een borg rekenen. Die borg factureren wij op de factuur met de laatste 50 % van de factuur. Op de door jouw ontvangen offerte en factuur staat de borg vermeld. Deze storten wij binnen een week terug na het compleet, netjes en op de afgesproken dag retourneren van de gehuurde items. Wanneer dit niet het geval is , dan zullen wij de borg of een deel daarvan verrekenen met eventuele schade, verlies, diefstal of uitgesteld retourneren.  Uiteraard gaan wij hier niet van uit en wij vertrouwen erop dat je er uiterst voorzichtig mee omgaat. MAAR mocht er toch iets mis gaan, laat het ons dan z.s.m. weten. Wij raden je ook aan om bij het ophalen van het artikel goed te kijken of alles heel is en of er niets ontbreekt, dit om ervoor te zorgen dat het niet van je borg afgaat.

Netjes en schoon retour
Wij zouden graag zien dat onze items weer schoon en netjes retour komen. Even wat tips en opmerkingen voor specifieke items;
✿ Champagnetrap: De glazen dienen gespoeld retour te komen. ( d.w.z. zonder drank-en of etensresten)
✿ Voor de kandelaren kun je het beste aluminium cups/ hulzen( HEMA) gebruiken, daar alle kandelaren verschillend zijn. 
✿ De kandelaren worden schoon geleverd en dienen ook schoon weer retour gebracht te worden. Dit kun je het beste doen door de resten uit de standaard te halen en eventueel kaarsvet met kokend water van de kandelaar te spoelen. Heb je geen zin in/ tijd voor het schoonmaken ervan kun je ook kiezen om de kandelaren zo terug te brengen tegen een meerprijs van €20,- Hiervoor kun je kiezen direct bij je bestelling.

Beaudeco
Herman Heijermansstraat 4
1822 LB Alkmaar (NH)


06-25071971
info@beaudeco-art.nl

© 2014 - 2024 Beaudeco-art | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel