FEESTJE? , maar heb jij écht geen tijd om op de "versiertoer" te gaan, heb jij géén idee wat je met de locatie/ feestruimte aan moet of heb je er gewoon geen tijd voor of zin in? Wij hangen graag voor jou "de slingers op"!! En nemen jou daarbij alles uit handen.
(Wanneer je gewoon alleen wat hulp nodig hebt, kan ik je natuurlijk ook helpen)
Denk aan:
♦ Het bespreken van de mogelijkheden op de locatie, het begeleiden van de uitvoer en supervisie
♦ Aankleding; zoals ballonnen, ballonnenboog, slingers, bloemen etc..
♦ Banners, posters, uitnodigingen
♦ Tekstborden
♦ Verlichte cijfers of letters
♦ Tafel aankleding van glaswerk, kandelaars tot bestek of servetten..
♦ Photobooth
♦ DJ of zanger of ander optreden (zoals; saxofonist, bingo presentator, clown, henna artist, glitter artist etc..)
♦ DJ Booth
♦ Verlichte dansvloer
♦ Licht en geluid
♦ Eventuele bediening
♦ Catering ( denk dan ook eens aan een foodtruck, een patatkar o.i.d.)
♦ Bedankjes bij vertrek gasten
♦ Etc...
Er is zóveel mogelijk! Ik brainstorm graag met jullie mee over dit alles.
Mail mij voor meer informatie en een eventuele afspraak: saskia@beaudeco-art.nl
VERHUUR: ⇒Ook hebben wij vele zaken in de verhuur. Deze items kun je in je winkelmandje plaatsen, in het opmerkingenvak vermeld je voor welke datum je het wilt huren én bij de betaling geef je aan dat je wilt betalen bij afhalen.
Ik krijg dan een melding en kom bij jou terug met meer informatie en of de items voor die datum beschikbaar zijn.
Wel is het zo dat de te verhuren items bij onze opslag in st. Pancras opgehaald dienen te worden en uiteraard retour gebracht.
Wanneer de styling door mijzelf verzorgt wordt, zorg ik uiteraard zelf dat het op de locatie komt.
Te bestellen/ verzenden huur of verbruik-items sturen wij natuurlijk gewoon naar het gewenste adres.